کراتینین 5.5 PKD چگونه برای درمان
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

کراتینین 5.5 PKD چگونه برای درمان

کراتینین 5.5 TratarlaCómo درمان PKD چگونه کراتینین 5.5 PKD؟ بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) یک اختلال ژنتیکی کیستیک کراتینین riñón.La است، یک شاخص مهم برای اندازه گیری عملکرد renales.Lo می سازد کراتینین 5.5 به طور متوسط ​​برای بیماران است PKD و چگونه ما باید سطح کراتینین پایین تر؟

PKD یک بیماری ژنتیکی توسط رشد کیست های متعدد در کلیه riñones.Los دو بدن، که تابع از فیلتر مواد زائد و سموم را از خون به صورت orina.Los کلیه مقدار نیز تنظیم مشخص می شود برخی از مواد حیاتی در cuerpo.Cuando کیست حال رشد و گسترش می شوند، کلیه است به طور جدی افسرده.

چگونه برای درمان PKD کراتینین 5.5؟

درمان فشرده داغ

درمان فشرده گرم است در طب چینی، که شهرت خوبی در درمان کلیه از منظر ریشه است. PKD توسعه از نظر بزرگ شدن و افزایش quistes.Por بنابراین ما باید به کاهش کیست های کلیوی و فشار شیوع کیست. درمان فشرده گرم به صورت داروهای chinas.Por معمولا آن را در طب چینی فعال زیرا آنها کوچک و leves.Con ماشین دست اسمز تماس بگیرید، طب چینی فعال ارتشاح کلیه که به کمک خودکار بازیابی کلیه ها و فعال داروهای چینی خود regeneración.Cuando در کیست کار، فشار بین داخل و خارج از است به تدریج با فشار دادن مایع و در خون و کاهش quistes.Mientras تغییر در نتیجه داروهای چینی از بین بردن ساختار در نتیجه جلوگیری از رشد مجدد آن کیست.

تصفیه خون

به عنوان سیال وارد خون، خون با زباله و مواد سمی هستند contaminado.La تصفیه خون شامل پلاسما ارز، جذب ایمنی، همودیالیز، hemofiltration و hemoperfusion. با کمک تکنولوژی پیشرفته، زباله در اندازه های مختلف ممکن است توسط completo.Por دفع بنابراین، بار، رها هم کلیه است. با زباله و سموم از بدن، سطح کراتینین به او را کاهش داده بود.

اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد درمان ما و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان PKD، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال sjzhospitalrenal@hotmail.com، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: